Seminaria Workshops

 

Na specjalnie wydzielonej powierzchni w przestrzeni targowej zorganizowana będzie strefa Workshops, w której profesjonaliści podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami Mobile-IT. Eksperci omówią najnowsze trendy na rynku mobile i e-commerce, zaprezentują ciekawe case studies oraz wskażą najświeższe kierunki, w jakich rozwija się branża.

 

Strefa Workshops jest także świetnym miejscem do zademonstrowania przez Państwa najnowszych urządzeń i zaprezentowania funkcjonalności oferowanych usług szerszemu gronu, będąc jednocześnie miejscem do dyskusji i wymiany doświadczeń biznesowych. Od lat, ogólnie dostępna strefa cieszy się dużym zainteresowaniem zwiedzających i wystawców. 

 

Zapraszamy już teraz do zapoznania się z pełnym harmonogramem wystąpień w strefie Workshops!

 

22 lutego 2017 (środa)

10:10 - 10:30 Dorota Hubka-Wójcik z Fundacji Małopolskie Centrum Transferu Technologii - Finansowanie rozwoju firm z sektora IT - jak pozyskać środki na rozwój nowych usług i produktów
Dorota Hubka-Wójcik, Prezes Zarządu

Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowym biznesie, ze szczególnym wskazaniem na dziedziny: transfer technologii i komercjalizacja nowych rozwiązań, zarządzanie projektami w tym B+R. Ekspert w zakresie finansowania projektów B+R oraz inwestycyjnych z funduszy publicznych w tym dotacji UE. Szerokie doświadczenie w budowaniu strategii rozwoju, koordynacji i marketingu projektów, szczególnie w zakresie rozwoju nowych projektów biznesowych.
Anioł biznesu i strat’up coach. Fundator Fundacji Małopolskie Centrum Transferu Technologii. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

 
10:30 - 10:50 Bartosz Pieślak & Karol Wegner z itCraft - Startupy mobilne - odpowiedzi praktyków na 10 najczęściej zadawanych pytań. 
Bartosz Pieślak, współwłaściciel itCraft
Ekspert od nowoczesnych, skalowanych systemów mobilnych. Przez lata związany z programowaniem. Pracował w korporacji w obszarze aplikacji dedykowanych dla firm ubezpieczeniowych jako lider techniczny a później kierownik projektu. Od 2010 r. w roli współwłaściciela i współzałożyciela rozwija spółkę itCraft w kierunku nowoczesnych technologi mobilnych. Z chęcią inwestuje we własne pomysły i startupy mobilne. Ostatnio pracuje nad 4fudi.com. Prywatnie miłośnik dobrego gotowania oraz gry w squasha.  

Karol Wegner, współwłaściciel itCraft
Od dziecka pasjonat programowania, laureat konkursów i olimpiad informatycznych. Przez lata lider techniczny bankowych projektów IT. W 2010 założył itCraft bo chciał znacznie szybciej migrować w stronę nowoczesnych technologii niż robiły to ówczesne duże firmy IT. Obecnie doradza jak budować i skutecznie wdrażać rozwiązania mobilne. Pomysłodawca, startupowiec. W portfolio własnych projektów m.in. supracare.pl. Prywatnie miłośnik starych samochodów.
10:50 - 11:10 Jacek Rondio z Harman Connected Services - MAKE YOUR MOBILE MORE MOBILE
Jacek Rondio

Programista z zawodu i pasji, pracujący dla HARMAN Connected Services. Zainteresowany głównie tworzeniem aplikacji mobilnych dla platformy Android, nie bojący się jednak zajrzeć w głębsze warstwy systemu. Wcześniej tworzył rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, aplikacje multimodalne oraz typowe projekty R&D.

Obecnie tech lider zespołu zajmującego się implementacją nowych funkcjonalności i utrzymaniem oprogramowania zaawansowanego headunit'u przeznaczonego dla Mercedesów klasy S i C.
11:10 - 11:30 Agnieszka Pokrywka z Davis Nolan - Rekrutacja w branży IT. Trendy w 2017 roku
Agnieszka Pokrywka, Menedżer ds. rekrutacji

Ekspert w dziedzinie rekrutacji IT. Doświadczony rekruter, analityk trendów rynkowych i Account Manager. Lider dynamicznie rozwijającego się zespołu Davis Nolan IT Recruitment. Zorientowana na cel, ceniąca pracę zespołową i wartość dodaną, jaką razem ze swoim Zespołem może stwarzać dla kandydatów i partnerów biznesowych, z którymi współpracuje. W wolnym czasie podróżuje i czyta książki z zakresu fikcji politycznej.

 
11:30 - 11:50 Albert Stęclik z agencji Dziadek do Orzechów - Jak działa reklama? Zasady niezależne od narzędzi.
​Albert Stęclik, CEO Dziadek do orzechów

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planner w agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio. 
11:50 - 12:10 Jakub Jamontt z Digital Wanderer - Virtual Reality w zastosowaniach biznesowych
Jakub Jamontt

Entuzjasta technologii Wirtualnej Rzeczywistości i współzałożyciel firmy Digital Wanderer, która aplikuje rozwiązania VR do środowiska biznesowego.
Głęboko wierzy, że odpowiedzią na problemy wielu branż jest gamifikacja oraz zastosowanie interaktywnych narzędzi. Aktywnie poszukuje obszarów, które nowoczesna technologia może usprawnić.

 
12:10 - 12:30 Konrad Karpiński z Traficar - Aplikacja Traficar czyli o tym jak wynająć samochód na minuty za pomocą smartfona
Konrad Karpiński, Traficar Product Manager
Związany z firmą Express Sp.z o.o. Sp.k. od 6 lat. Od dwóch lat odpowiedzialny za rozwój produktu wynajmu krótkoterminowego oraz wdrożenie pierwszej na rynku polskim komercyjnej i sieciowej usługi car-sharing-u w systemie free-floating w Polsce pod marką Traficar. W swojej pracy stawia na rozwiązania innowacyjne i nowoczesne, poszukując możliwości wykorzystania najnowszych technologii wspierających procesy obsługi klientów firmy. 
Wyznaje zasadę, że wszelkie trudności i problemy da się przekuć w sukces, czego dowodem jest wdrożenie usługi Traficar w Krakowie. Ceni relacje biznesowe utrzymywane z partnerami, ale również te bezpośrednio z klientami firmy. Uważa, że klienci są inspiracją i często nadają kierunek rozwoju firmy stąd nie wolno zapominać o tym, aby słuchać ich pomysłów i uwag. Prywatnie stara się aktywnie spędzać czas i podróżować, kiedyś zawsze z lustrzanką w ręku, obecnie z telefonem.
12:30 - 12:50 Mateusz Staszek z kancelarii JWMS - Ochrona danych biometrycznych, jako danych osobowych
Mateusz Staszek, radca prawny JWMS

Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców oraz osób fizycznych. Doradzał m.in. wiodącym podmiotom z sektorów: budowlanego, IT, e-commerce, finansowego, chemicznego, elektrycznego, wydawniczego oraz mediów, w tym w spółkom akcyjnym notowanym na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Specjalizuje się w prawie nowoczesnych technologii i e-commerce ze szczególnym uwzględnieniem umów wdrożeniowych oraz problematyki działalności przedsiębiorców w sieci.
12:50 - 13:10 Bartek Papież z RIOT Agency - Cyfrowa transformacja biznesu, czyli dlaczego digital to nowy rock and roll!
Bartek Papież, Partner & Head of concept 

Dyrektor konceptywny, kreatywny manager, okazjonalny fotograf, popkulturowy geek, digital native.

Formalnie partner i head of concept w RIOT, pierwszej w Polsce digital product agency.

Na co dzień buduje cyfrowe produkty dla innowacyjnych klientów, którzy chcą odnieść sukces w erze
digital. Wierzy, że #TechnologiaToNowyRockAndRoll!
13:10 - 13:30 Arkadiusz Tokarczyk, Daniel Cisek z Kaliop Poland - Własne centrum zarządzania, czyli jak uniknąć kryzysu w e-commerce wykorzystując Akeneo PIM.
Arkadiusz Tokarczyk
Starszy programista w Kaliop Poland. Ponad 10 lat doświadczenia programistycznego.

Wysoka znajomość PHP/MySql. Certyfikowany developer Magento, doświadczony w pracy w Magento, eZpublish oraz

Symfony 1.x. Doświadczenie w zarządzaniu projektami, wsparciu i utrzymaniu projektów. Miłośnik nowych technologii (m.in. Varnish, Docker) i gier.



Daniel Cisek

Starszy programista w Kaliop Poland.

Certyfikowany developer Magento. 

Miłośnik nowych technologii i fan Laravela.
Kocha gry planszowe, zwłaszcza te powiązane z Cthulhu.
13:30 - 13:50 Piotr Gruszecki z Alta Media - Optymalizacja konwersji w e-commerce. Suma detali.

Piotr Gruszecki, CEO


Decyzje podejmuje na podstawie twardych danych.

Firma Alta Media, której szefuje, zwiększa liczbę transakcji w sklepach internetowych.
Dzięki analizie zachowań użytkowników w ecommerce ułatwia przejście ścieżki zakupowej - zwiększa efektywność serwisów.
13:50 - 14:10 Jan Trzupek z WĘC PR - Drony: buduj, lataj, rozbijaj, buduj...

Jan Trzupek, PR Manager.


Z wykształcenia automatyk, z pasji PR-owiec, hobbystycznie mechanik włoskich skuterów oraz budowniczy dronów.

Czas wolny dzieli między rodzinę, a rozbieranie - z dziecięcą pasją, na części pierwsze - urządzeń elektronicznych.

Główna różnica, w stosunku do lat dzieciństwa jest taka, że teraz potrafi złożyć je z powrotem.​
14:10 - 14:30 Michał Blak z edrone - Let's compete with the machine - sztuczna inteligencja w handlu​

Michał Blak, CEO edrone

Seryjny przedsiębiorca, twórca edrone, pierwszej platformy CRM dla e-sklepów.

Wcześniej platforma click apps i agencja click community.

Skoncentrowany na tworzeniu wysokoskalowalnych aplikacji w MLP (Minimum Lovable Product).

Absolwent ASP i MBA. Pomaga sklepom internetowym w pełni wykorzystać ich potencjał sprzedażowy. Jego psy wabią się Burbon i Brooklyn.

14:30 - 14:50 Maciej Synoradzki i Igor Czajkowski z Trol Intermedia - Dlaczego wiele wdrożeń sklepów internetowych i systemów B2B kończy się porażką?
Maciej Synoradzki

Praktyk wdrożeń e-commerce, od kilkunastu lat jest częścią zespołu agencji interaktywnej i software house Trol InterMedia, producenta i dostawcy rozwiązania e-commerce B2C/B2B 2ClickShop. Wspiera firmy i marki w wyborze optymalnych rozwiązań budujących przewagę rynkową w oparciu o filozofię omnichannel. Skala i różnorodność dotychczas zrealizowanych projektów pozwala na szybką analizę, rekomendację innowacyjnych rozwiązań które automatyzują procesy biznesowe oraz zapewniają kompleksowość i spójność komunikacji.


 
Igor Czajkowski
W branży e-commerce od 1999 roku. Przez 13 lat prowadził własny sklep internetowy, w którym wdrażał wizjonerskie rozwiązania, doprowadzając to przedsięwzięcie do pozycji lidera w Polsce.
Ma 11-letnie, korporacyjne doświadczenie w zarządzaniu projektami, marketingu i rozwoju produktu, ale również doświadczenie w małym startupie i wprowadzaniu nowego narzędzia marketingowego na Polski rynek. Pasjonat e-commerce, a w szczególności połączeń na styku growth hackingu, marketingu, użyteczności, psychologii behawioralnej i optymalizacji obsługi klienta. Dzisiaj skupia się na rozwoju dedykowanej, innowacyjnej platformy e-commerce dla B2C i B2B - 2ClickShop.
14:50 - 15:10 Joanna Wójcik z PushPushGo - Notyfikacje webpush. Nowe wcielenie newslettera? Warsztaty z tworzenia kampanii web push
Ewangelistka notyfikacji web push w Polsce i współzałożycielka PushPushGo, najszybciej rozwijającej się platformy web push w Polsce.

Tworzy dedykowane strategie web push marketingowe dla klientów.

Autorka wielu publikacji na portalach internetowych oraz w magazynach branżowych.
Wcześniej związana m.in. z Alior Bankiem oraz FreshMailem.


UWAGA: Zajęcia warsztatowe, weź ze sobą swój komputer! 

23 lutego 2017 (czwartek)

10:20 - 10:40 Dawid Kloch z Mediaflex - Wsparcie sprzedaży offline w strategii omnichannel
Dawid Kloch, CEO Mediaflex

CEO Mediaflex, firmy obecnej na rynku od 2008 roku, specjalizującej się w technologiach internetowych i mobilnych. Doświadczony manager i przedsiębiorca działający w branży IT. 16-letnie doświadczenie zdobył we własnych firmach, pracując dla marek, takich jak: Polpharma, Morele.net, Wirtualna Polska, Onet, Interia, Sygnity, Aviva, BZW BK, Lotos, Orlen Oil, Polkomtel, Zelmer oraz Żywiec.
Specjalista w realizacji dedykowanych projektów, z wykorzystaniem technologii mobilnych w obszarze farmacji, zdrowia i edukacji. Prywatnie pasjonat biegania,  Zdobywca Korony Maratonów Polskich.
10:40 - 11:00 Łukasz Kozłowski z Shoper - SEM na SaaSie, da się?
Łukasz Kozłowski, Shoper
Komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej oraz w branży e-commerce – pracował m.in przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego PRESTO.
Obecnie zajmuje się analizą klientów oraz dbaniem o ich rozwój w Dreamcommerce S.A. dla marek Shoper, Zencommerce India oraz Zencommerce Turkey.
Obronił pracę magisterską z Filozofii na Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Papieski), Ukończył podyplomowe studia Komunikacja w Biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera oraz studia Executive MBA w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu.
Obecnie pracuje nad doktoratem związanym ze zmieniającym się funkcjonowaniem i postrzeganiem pojęcia "prywatności" we współczesnym społeczeństwie; na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS, na wydziale Socjologii w Warszawie.
11:00 - 11:20 Andrzej Ogonowski z SMSAPI - SMS to nie tylko 160 znaków - case study
Andrzej Ogonowski, Brand and PR director​

Od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy.
Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.
11:20 - 11:40  Paweł Skrzypczak z IDEA07 - Dostosowanie systemu ERP do sklepów e-commerce - innowacyjne rozwiązania systemu IDEAerp.

Paweł Skrzypczak, General Manager IDEA07


General Manager w agencji IDEA07, specjalizującej się we wdrożeniach sklepów internetowych, systemów wspierających sprzedaż on-line typu ERP, B2B oraz kreowaniu wizerunku marki.

Z projektami internetowymi związany od 2010 roku.
11:40 - 12:00 Mateusz Biliński z Niebezpiecznik.pl - Zimowe hartowanie, czyli jak się nie dać złośnikom w mobilnym świecie bezpieczeństwa
Mateusz Biliński
Fascynat technologii mobilnych od czasów Zaurusa SL-5500. W Niebezpieczniku badacz, trener, pentester. Jeden z pierwszych posiadaczy certyfikatu CompTIA iOS Mobile App Security+. Współtworzył oprogramowanie stacji bazowych LTE w firmach Motorola i Nokia Siemens Networks.
Mobility Manager w Lizard Mobile, gdzie na co dzień dotyka procesu twórczego na każdym etapie, od koncepcji po wdrożenia. Jako Chief Customer Development Machinist w Offerbi, pomaga mobilnym zespołom sprzedażowym zaoszczędzić tysiące godzin każdego dnia.
12:00 - 12:20 Joanna Kieryk z Deezee - Jak powinna wyglądać sprawna współpraca z blogerami?
Joanna Kieryk, Specjalistka ds. Marketingu i Social Media Deezee
Specjalistka ds. Marketingu i Social Media jednego z największych polskich sklepów internetowych – DeeZee.pl. 6-letnie doświadczenie w branży fashion, w tym e-commerce. Specjalizuje się w kształtowaniu wizerunku marki między innymi poprzez media społecznościowe. Czynna uczestniczka wielu konferencji i wydarzeń branżowych. Odpowiedzialna za komunikację na profilach social media jednej z najchętniej obserwowanych marek w Polsce – na Facebooku ponad 1,2 mln fanów, Instagram – ponad 200 tys. obserwatorów. Koordynuje współpracę z aktualnymi i potencjalnymi partnerami marki DeeZee: influencerami, gwiazdami oraz stylistami. W efekcie jej pracy DeeZee regularnie zajmuje najwyższe miejsca w raportach Fanpage Trends SoTrender
12:20 - 12:50 Jakub Drzazga z Agile Coaching - Ciężki żywot Agile Coacha - projekt w ruinie
Jakub Drzazga, Agile Coach
Kuba posiada doświadczenie z najróżniejszych obszarów powiązanych z projektami IT. Zaczynał jako developer. Później już jako Scrum Master wprowadzał Scruma w kolejnych projektach. pracował też jako PM w projektach zwinnych nie opierających się o Scruma. Przez jakiś czas był też członkiem zarządu software house'u. Obecnie robi to co lubi najbardziej: jest konsultantem i szkoleniowcem.
Od wielu lat pomaga organizacjom od Start upów do korporacji w rozwiązywaniu najróżniejszych problemów. Gdy wymaga tego sytuacja dołącza do projektu i pomaga wyprowadzić go z krytycznej sytuacji. Nie akceptuje kosmetycznych zmian i podążania za projektowa modą. Jeżeli pomaga wdrażać w organizacji Scruma to tylko po to aby wytwarzano lepszy software i jest to najlepsze rozwiązanie istniejących problemów.

 
12:50 - 13:10 Robert Sosnowski, Adam Sułkowski z Reach a Blogger - Blog marketing z wykorzystaniem platformy Reach a Blogger
Adam Sułkowski

Student Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Finanse. Junior Project Manager w REACHaBLOGGER. W czasie wolnym fotograf.


Robert Sosnowski

Absolwent SGH i Szkoły Filmowej w Łodzi. W branży digital od 1999 roku. Członek ISOC i IAB Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Manging director w REACHaBLOGGER.pl

 
13:10 - 13:30 Witold Sobolewski z VS Data - Co widziało oko drona? Analiza śledcza
Witold Sobolewski
Mgr inż., MBA, absolwent Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Ukończył także Kryminalistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Biegły sądowy  z zakresu informatyki śledczej z listy Sądu Okręgowego w Gdańsku. Właściciel firmy VS DATA. Ma ponad 12-letnie, praktyczne doświadczenie pracy w laboratorium przy wykonywaniu skomplikowanych ekspertyz sądowych.
Twórca pierwszych w Polsce podyplomowych studiów z zakresu informatyki śledczej na Wyższej Szkole Bankowej (II edycje) oraz z cyberbezpieczeństwa na Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni (II edycje). Posiada międzynarodowe certyfikaty w zakresie informatyki śledczej (CFCE, ACE, CCFE, GCFE), odzyskiwania danych (CDRP) i analizy urządzeń mobilnych (CMFF). Wykonał ponad 4000 ekspertyz z zakresu odzyskiwania danych i informatyki śledczej.
element
13:30 - 13:50 Renata Krajewska z Synology GmbH - Bezpieczne przechowywanie i dostęp do plików, zawsze i wszędzie
Renata Krajewska, Product Manager

Współpracuje z Synology od 4 lat.

Jest osobą odpowiedzialną za zarządzanie kanałem partnerskim oraz za zarządzanie działaniami marketingowymi w Polsce, krajach bałtyckich i krajach bałkańskich.

Prywatnie - miłośniczka herbat, z wykształcenia - dyplomatka.
13:50 - 14:10 Zofia Babicka-Klecor z Legal Geek - Prawnicze case-studies dla e-commerce. Błędy, których można uniknąć.
Zofia Babicka-Klecor, CEO Legal Geek
Założycielka firmy prawniczej Legal Geek, w której jest partnerem. Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów z branży e-commerce. Odpowiadała za wdrożenia prawne licznych projektów wykorzystujących nowe technologie, począwszy od e-sklepów, przez serwisy, na aplikacjach mobilnych kończąc. Doświadczenie zawodowe zdobywała nie tylko w spółce ICT, ale również w administracji publicznej oraz kancelarii radcowskiej.

Jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Gdańskim. Autorka licznych artykułów o prawnych aspektach e-handlu oraz biznesu w Internecie. Prywatnie mama dwójki dzieci, zapalony fotograf i miłośniczka Italii.
14:10 - 14:30 Steven Morell z AX Semantics - NLG - Natural Language Generation and Machine Learning - czyli automatyzacja procesu tworzenia treści oraz ich analiza pod kątem SEO
Steven Morell,
Growth Hacker, UX Designer, programista, przedsiębiorca i zwierzę z Doliny Krzemowej.Jego start-upy zdobywały przeróżne nagrody (Silicon Valley Forum, BBVA Open Talent).

Udowodnił swoją skuteczność, dzięki pozyskiwaniu najlepszych partnerów dla swoich projektów (np. Google VP).
Jest mówcą na TEDx, a także gościnnie wykłada na Uniwersytecie Palo Alto.

Włada płynnie sześcioma językami, w tym polskim.
14:30 - 14:50 Leszek Wolany z CodersLab - Skup się na tym co ważne
Leszek Wolany, Chief Marketing Officer

Z rynkiem reklamy związany od 2005 roku. 

Doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla PKO BP, IBM, Danone. Specjalizuje się w wykorzystaniu narzędzi digital, które wspierają rozwój biznesu.

W Coders Lab odpowiada za działania marketingowe wspierające rozwój biznesu, branding i komunikację.  

Uwaga! Wszystkich zainteresowanych udziałem w prelekcjach informujemy, że po rejestracji online można spotkać się ze specjalistami bezpłatnie.

 

Rejestracja odwiedzających