Popularność urządzeń mobilnych stale rośnie, co zmusza przedsiębiorców, banki, ubezpieczycieli itd. do wprowadzenia licznych zmian oraz dostosowania witryn do ich wymagań mobilnego klienta. M-commerce jest to obszar handlu elektronicznego wydzielony w sposób naturalny z e-commerce. Znajomość znaczeń terminów m-commerce i e-commerce oraz ich rozróżnienie jest ważne, aby skutecznie działać w tym obszarze. Zmieniają się wymagania społeczeństwa i równie szybko postępuje handel internetowy. Zmieniają się przyzwyczajenia zakupowe klienta i wymagania. W tym celu specjaliści próbują w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby klienta i ułatwić mu zakup. Tego faktu w swoich działaniach biznesowych pominąć nie możemy. W trakcie konferencji poruszymy tematy związane z mobile commerce.

 

Zapraszamy też do zadawania pytań w trakcie których eksperci będa mogli udzielić odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania.

 

Agenda

10.00 - 10.10 Powitanie gości: Patrycja Sass-Staniszewska, Izba Gospodarki Elektronicznej

element
10.10 - 11.00 Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mobile Institute - Gospodarka cyfrowa - trendy pod kątem rozwiązań mobilnych - na bazie raportów badawczych e-Izby, Mobile Institute i Allegro

Współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający agencji badawczej Mobile Institute specjalizującej się w badaniach rynku wykorzystujących nowoczesne technologie mobilne i nowatorskie podejście do konsumentów (przyjazny UX, zastosowanie grywalizacji, elementy CSR, aktywizacja prosumentów jako „brand heroes”). Długoletni dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju w firmie pkt.pl (grupa European Directories). Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Ekonomia i Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne oraz specjalizacji „Narzędzia ilościowe w badaniach marketingowych” i „Koniunktura gospodarcza”. Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie psychologii konsumenta. Certyfikowany marketer. Posiadaczka dyplomu Professional Diploma in Marketing uczelni Chartered Institute of Marketing. Autor na blogu z danymi biznesowymi 6na5kobiet.pl i LinkedIn Pulse. Specjalizuje się w badaniach trendów konsumenckich, między innymi w zakresie m-commerce, wpływu mediów społecznościowych na biznes, charakterystyki nowego pokolenia konsumentów Millennials, wpływu blogosfery na internautów i zwyczajów zakupowych nowoczesnych konsumentów. W tym zakresie zrealizowała liczne projekty badawcze. Ich efektem są dostępne na rynku obszerne raporty m.in. „mShopper” o zakupach mobilnych Polaków, „B(v)log Power” o wpływie blogosfery na konsumentów, czy „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych rękach” o zachowaniach zakupowych Polek i Polaków. Obecnie współpracuje ściśle w zakresie badań sklepów z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Członek Izby Gospodarki Elektronicznej i IAB Polska. W ramach obecnej działalności wdraża również unikalny na polskim rynku system monitoringu opinii klientów i konsumentów w trybie omnichannel, tzn. na wszystkich punktach styku z konsumentem (m.in. w punktach sprzedaży z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, czy na stronach www i w aplikacjach mobilnych) umożliwiający bieżące zarządzanie wizerunkiem, kontrolę kanałów komunikacji i sprzedaży oraz podejmowanie decyzji biznesowych minimalizujących ryzyko, zgodnie z zasadą rozwoju „lean development”, na bazie danych rynkowych. Cały czas wierzy, że analizy i raporty mogą być fascynujące jeżeli serwujemy je w łatwy do skonsumowania i „lekkostrawny” sposób. Optymistka.

11.00 - 11.30 Michał Meller, Dotmarketing - Czy formularze płatności i dostawy są niezbędne? Szanse i bariery dla wzrostu konwersji e-commerce w kanale mobilnym.
Konsultant obszaru digital i strateg marketingu on-line.

Z branżą internetową związany od 11 lat. W tym czasie pełnił m.in. funkcję Head of Digital Marketing w Grupie Integer.pl (Paczkomaty/InPost).

Bardziej niż marketingiem, interesuje się tylko tworzeniem nowych usług w środowisku internetowym i na styku on-line/off-line.

Obecnie blisko współpracuje z agencją interaktywną evl.pl oraz projektem NeoClick.io.

 
11.30 - 12.00 Tomasz Cymerman, Ideacto - Projektowanie doświadczeń w m-Commerce.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego.

Od przeszło 5 lat związany z branża e-Commerce, a od ponad 10 lat z obsługą klienta oraz sprzedażą.

Wykładowca akademicki na WSB i WSH we Wrocławiu, w zakresie e-Commerce.

Od prawie 2 lat związany z Wrocławską Agencji e-Commerce IDEACTO.

 
12.00- 12.15 Przerwa kawowa
12.15 - 13.30 Tematyczny panel dyskusyjny - Przeszkody wzrostu sprzedaży w kanale mobilnym, prowadzący: Borys Skraba, Bold Brand commerce
Prezes Zarządu Bold Brand Commerce, konsultant z 10-letnim doświadczeniem w pracy agencyjnej oraz prowadzeniu sprzedaży i organizacji działu sprzedaży w Polsce, jak i za granicą. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
i Swedish Management Institute w Sztokholmie. Przez wiele lat współpracował
z zarządami firm, brał udział w projektach mapowania procesów biznesowych na działania
e-commerce oraz współtworzył strategię marek. Pracował dla klientów takich jak: IKEA, Castorama, Danone, BNP Paribas, First Data, Bahlsen, Libet. Jest członkiem – założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej - e-Commerce Polska, oraz Vice Prezesem Sądu Koleżeńskiego Izby Handlu Elektronicznego E-commerce Polska. Wykładowca Szkoły eCommerce Polska i studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Aktywny prelegent na konferencjach branżowych: Meet Magento, Kongres eHandlu, eCommerce Trends, Blueffect, E-commerce Development, Retail Connect. Członek Jury konkursu e-COMMERCE POLSKA AWARDS
.
13.30 - 14.00 mec. Agata Kowalska Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy - Pułapki prawne aplikacji mobilnych – case study.
Radca prawny, partner w kancelarii Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy Specjalizuje się w transakcjach fuzji i przejęć, obsłudze prawnej inwestycji VC/PE oraz w prawie spółek. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie związanym z ochroną praw własności intelektualnej oraz prawie telekomunikacyjnym. Współpracuje z funduszami inwestycyjnymi oraz start-up’ami, głównie z branży nowych technologii oraz doradza przy wprowadzaniu spółek na New Connect. Prowadzi liczne szkolenia i warsztaty dla przedsiębiorców, w szczególności z zakresu prawa Internetu, ochrony własności intelektualnej oraz umów inwestycyjnych. Publikuje artykuły eksperckie. Zasiada w radach nadzorczych min. spółek z branży nowych technologii. Przewodnicząca Rady Nadzorczej Lechii Gdańsk S.A. oraz Wiceprezes Stowarzyszenia Piękne Anioły, które remontuje pokoje najuboższych dzieci w Polsce.
14.00 - 14.30 Paweł Sala, Freshmail - 7 sposobów na poprawienie konwersji z email marketingu w ecommerce.
Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail
Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 60 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.
Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych.Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. 
14.30 - 15.00 Przerwa kawowa
15.00 - 15.30 Roman Baluta, ORBARóżnice ścieżki zakupowej na urządzeniach mobilnych i desktopowych.
Absolwent Politechniki Warszawskiej.
Realizował projekty między innymi dla Accenture, PKP Cargo, PWPW SA, Sony Mobile Poland, InPost S.A. Doświadczenie międzynarodowe zdobywał podczas studiów w Paryżu oraz pracy w USA. Od 2010 roku współtworzy nagradzany start-up Sheepla, który na runku rosyjskim oraz polskim wprowadza innowacyjne rozwiązania dla logistyki w handlu internetowym.

Prowadzi kluczowe projekty w firmie ORBA, której jest założycielem. Jest odpowiedzialny za operacyjną działalność firmy oraz współtworzy strategię rozwoju, która zakłada działalności spółkiw obszarze e-commerce, rozwiązań mobilnych oraz aplikacji dedykowanych.
15.30 - 16.00 Marcin Nowak, Softhis - Leksykon słów niewybaczalnych w specyfikacjach
Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu. Od 2005 roku współtworzy osiągnięcia krakowskiego software house Softhis, który oferuje rozwiązania software oparte na zaawansowanych technologiach informatycznych i mobilnych. W 2013 roku Softhis zajął 1 w Polsce i 3 miejsce w Europie Środkowej w rankingu Deloitte Technology Fast50 CE.

Wcześniej pracował w Crowley Data Poland oraz w Millenium Bank. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, magister nauk politycznych. Wielokrotnie występował w Polsce i za granicą m.in. na R&D Forum 2015, targach Cebit 2013, Mobile Trends 2012, Internetbeta 2012 i wielu innych.

Miłośnik futurologii, pasjonat nowoczesnych rozwiązań informatycznych i technik zarządzania. Wolne chwile poświęca na muzykowanie i szermierkę.
16.00 - 16.30 Marcin Nowak, Softhis - Sesja pytań i odpowiedzi.
16.30 - 17.00 Michał Kubowicz, GetResponse - 5 zasad skutecznego email marketingu w m-commerce
Michał Kubowicz, Business Development Executive w GetResponse.

W GetResponse zajmuje się sprzedażą dla klientów Enterprise.

W przeszłości zdobywał doświadczenie w takich firmach jak: Microsoft, PayPal, Rocket Internet.

Fascynat e-commerce, zarówno od strony użytkownika, jak i od strony biznesu.

 

Cennik udziału

 

 

160 zł netto

     Przy rejestracji do
     31 grudnia 2016

230 zł netto

     Przy rejestracji do
     31 stycznia 2017

290 zł netto

     Przy rejestracji po
     31 stycznia 2017

Organizatorzy